Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Saturday, May 22, 2010

Congrates Alip + Baie !

Tahun lepas qemmal post satu entri masa pasangan ni bertunang. [link]

Dan pada 30 April Lepas, pasangan ni selamat menjadi pasangan suami isteri :)
Tahniah Baie & Alip.
Kedua-dua mereka adalah kawan sekelas qemmal masa di sekolah teknik.
Cuma qemmal kenal Baie lama sikit dari tahun 1998.
Dah lebih 10 tahun!!

Baie ni macam kakak sendiri.
Sebab dia suka memberi nasihat kat qemmal.
Walaupun die ni anak tunggal dan qemmal ni anak sulung,
Baie lebih matang gitu ..


Hari nikah Baie adalah hari dua dalam satu. (2-in-1)
Bagi sahabat2 terdekat, kami gembira buat Baie.
Tapi pada masa yang sama, kami sedih jugak.
Sebab konon2 mcm hilang seorang kawan baik.
Konon2 la..


Baie dan alip mula menjalin cinta masa kami tingkatan 5. :)
Pernah jugak teman Baie + Alip dating kat kelas sebab tak boleh berdua je kan.
So adik qemmal ni la yang teman nye (^-^)
They're such a sweet couple!


Hanis & Shafa - kawan baik Baie dari sekolah puteri wilayah sampai sekarang.
Inas - sama2 kelas masa tingkatan 5.
Qemmal - Kawan dengan semua :D


Alip + Baie bersanding keesokkan harinya bertemakan Turqoise.
Kat atas ni pengantin bergambar dengan gadis-gadis comel ex-Puteri Wilayah.

Kepada Baie+ Alip,
Semoga kalian bahagia hingga ke akhir hayat..
Dan dimurahkan rezeki + cahaya mata :)

Baie, sayang ko!

2 comments:

AiZ said...

wah... meriah tul aiz tengok antaran tuh... ^__^

Cik Qemm said...

aiz,
hehe meriah ke? buat sendiri tu. i mean.. gubah sendiri :D