Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Monday, July 27, 2009

Stapler Ungu Saya

Sejak di marikulasi saya punya stapler ungu ini.

Sampai sekarang saya masih menggunakan stapler ungu ini.

Saya sayang stapler ungu ini.

.

Stapler ungu saya comel.

Tambah bermakna sebab ada pelekat saya bersama kawan.

Pelekat bergambar yang semakin hari semakin pudar.

Tetapi nilai sentimental stapler ini makin bertambah.

.


Inilah stapler ungu saya.

Sentiasa saya bawa dalam kotak pensel saya.

.


Pelekat bergambar 5 kawan baik.

Dalam gambar ni muka saya dan susie hanya separuh.

Dilah bermuka penuh. :)

Jijah dan Ernie di belakang, mereka lebih tinggi dari kami.

.

Stapler ungu saya.

Dah lebih 5 tahun di tangan saya.

Masih berfungsi dengan baik.

Saya sayang stapler ungu saya.

:)

2 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

bestnyer..
stapler saya yang comel kaler pink dah rosak..
patah dibahgian atas..
sedih~
sekarang pakai yang kaler biru..comel jugak..
tapi kat umah je la..
kat opis x bawak..takut ilang..

WNA said...

afzan,
hehe :)