Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Friday, September 01, 2006

kerja.bekerja.pekerjaan.

kata dasar = kerja
.
Nama saya qemmal
Berasa di kalangan ilmuan membuatkan saya berasa sangat kecil.
Siapalah saya ketika berada di kelompok insan-insan gah yang mempunyai title 'Prof.' , 'Dr.'
Kecilnya saya..
.
One Day Seminar in Islamic Banking & Finance
bertempat di Renaissance Hotel
30 ogos 2006
.
.
dianjurkan oleh ofis saya yang mana melibatkan saya sebagai tenaga penganjur.
bukan banyak khidmat saya,siapalah saya,
hanya org bawahan cuma.
Namun pengalaman mengajar saya.
Bertuah pun ada bergelumang dengan kelompok itu ;p
.
saya belajar satu ayat baru..
'forgive but not forget'
time ni saya mendengar perbualan bos saya dengan slh seorg committe..
.
"penat menganjur kan seminar sebegini,
dengan jawatankuasa yang tidak ramai.
tapi biasa lah tu.I am tired right now.
All these things make me tired..
tapi kita kena forgive.Forgive but not forget"
.
org kata ayat ni berkait rapat dengan wanita,perempuan.
hm,betul ke?
maybe?
ramai yang saya kenal cukup senang untuk memaafkan..
tapi tidak melupakan..
'forgive but not forget'

2 comments:

akirasuri said...

wah macam menarik je seminar tu...ada salinan paper work dia tak...he he he...

WNA said...

heheh,paperwork ek cik akira?
em qemmal tak terlibat wat paperwork tu ;p