Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Saturday, June 06, 2009

3 tahun suda..



Pejam, celik, pejam, celik.
Dah 3 tahun pun usia blog ni.
06/06/06 - 06/06/09.
.
Macam tak sangka je dah 3 tahun merapu di alam maya ni.
Terima kasih yang tak terhingga buat kawan2 bloggers,
dan juga readers yang silent mahu pun bersuara.
.

.

Semoga apa yang saya kongsi dan rapik kan sepanjang 3 tahun ini sedikit sebanyak memberi manfaat kepada kalian.

Salah silap terlanjur kata harap jangan di simpan di dalam hati ye.

(macam ucapan hari raya la pulak kan)

.

Apa-apa pun, selamat maju jaya kepada semua.


.
Terima kasih kalian!
.
p/s: Sesungguhnya entry ini adalah auto-publish.
Penulis berada di negeri tumpah tanah ku.
Kalian jaga diri ya.


3 comments:

haja said...

you..congrate ye
hehe..

zafi said...

congrats!
keep blogging!

Cik Qemm said...

haja & zafi,
thanks :D