Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Friday, June 05, 2009

Pernyataan berani mati.


Sebelum memulakan bicara, saya terdahulu ingin meminta maaf.
Entri ini mungkin akan membuat peminat Mawi tak suka saya.
.
Dan sebelum membuka cerita, ingin saya membuat pernyataan terbuka:
1. Saya tak minat Mawi.
Tiada alasan kukuh di atas pernyataan tersebut,
namun perasaan saya begitu.
.
Tidak, saya tidak jeles dengan beliau mahu pun isteri beliau.
Saya juga bukan bekas kekasih beliau.
Peminat2 Mawi, maafkan saya, dan Mawi juga.
.
Andai kata radio mendendangkan lagu beliau,
saya akan..
1. perlahan kan volume radio, atau
2. tukar ke stesen radio lain, atau
3. mengalihkan konsentrasi saya dengan cakap banyak.
(tapi kadang2 terrrhumming lagu beliau jugak)
.
Cerita hari ni simple sahaja.
(baru nak mula cerita)
.
Beberapa hari lepas saya lalu depan Time Square Penang.
Seperti biasa saya suka snap2 gambar.
Terdetik nak snap gambar Bangunan Times square tuh..
.
.
.
.
.
.
Cube tengok sape yang muncul kat papan iklan tu?
Adoyai, dalam banyak2 iklan, kenapa la iklan dia jugak keluar time saya amik gmbr?
.

Tengok, siap senyum kat kamera tu. Huhu..

Jodoh ke ape ni?

:)

6 comments:

cekla said...

layanan sy pada mawi pn mcm tu jugak.

tapi...

kalau jodoh awk sama mawi, jemput2 laa sy disini.

hehehehehe..~

wan khairul ehsan said...

cuba along tengok ayat terakhir tu.. ehem..ehem...menyampah

Ideologi Hidayah said...

Hehe..sama cam aku qemal.. aku x der masalah ngan dia.. & semestinyalah kan dia pun x der masalah ngan aku kan.. tapi tu la..cuma x berminat..

Time dia kawen.. org lain semua sibuk x mo keluar rumah semata2 nak tgk siaran langsung perkahwinan dia.. & waktu aku sgt innocent bertanya 'apsal semua org sibuk dok depan tv nie' mereka menjawab 'Mawi kawen la ari nie..' aku... 'ooo' (sambil capai kunci kereta untuk keluar)

haha!

WNA said...

cekla,
eyy ade geng la kite.rasenye bukan gn mawi kot jodoh saye.haha..

ehsan,
alala jeles ke dik.

dayah,
apsal pun aku tak tau la.rase tak minat gn die.

time die kawin aku tak tengok pun.haha..

wan hafiz said...

ntah, ape yg best sgt nak jadi peminat artis2 ni. haha

WNA said...

wan,
hehe so far saye tade fanatik dengan mane2 artis.minat gitu2 jek