Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Thursday, May 14, 2009

Sissy!

She's here since bff's bday celebration.

Tapi tak lama, hari selasa dah balik KL.

 Biasa lah, komitmen kerjaya. Hehe..

Jadi, Isnin lalu, saya menemani Kak Leen sehari suntuk.

.

Plan asal untuk ke Gurney Plaza tidak menjadi.

Destinasi hari tersebut adalah Queensbay (queensbay lagi ek?).

Hehe, tapi saya tak kisah pun.

.

Sebelum ke Queensbay, sambil menunggu Abg Halim, kami sempat berposing di sekitar rumah.

Sempat lagi tu.

Sapa suruh kak leen bawak senapang.

Menggatal la tangan nak menembak!

.


Kak Leen, single and available. Hehe promote plak :P

.

Cik Qemm, also single and available.

Haha, belum kawin lagi consider single kan?

.

Aktiviti yang tiap2 hari pun sama adalah makan.

Tiap2 hari pun makan.

So gambar makanan ku tempek di sini ye.

Jadi destinasi makan kami adalah Dave's Deli.

Kalau kat queensbay Dave's Deli open air.

Orang turun naik eskelator nampak la kite makan.

.


Mengikut pengalaman yang lepas, makan kat sini boleh pecah perut.

So saya order yang lite2 je.

Chicken-mushroom pie.

Ni pun kenyang sampai malam. Alhamdulillah.

.

Ni kak leen punya pilihan, nama scientific nye dah tak ingat.

Saya kasi cloase up kat meatballs tu. Sedap!

Yang side dishes tu coleslaw and mashed potato.

.

Ni pulak soup, antara dalam set yang abg halim order.

Main die lupe plak saya nak snap.

.

Jalan punya jalan saya tak tau nak buat ape.

Jadinya banyak la gambar curik 2 orang tue ni.

Hehehe..

Jalan punya jalan tak tau nak buat apa lagi,

hari pun dah petang,

jadi kami pun keluar la dari pusat membeli belah itu.

Amik udara luar plak, asek ber-aircond jek.

Destinasi seterusnya adalah Roti Bakar Kopitiam.


Air favourite saya kat roti bakar ni.

Ice Chocolate.

Kenapa air chocolate yang saya buat sendiri kat umah kurang umph?

Haih, kena mendalami ilmu ni!

.

Sekian cerita jalan2 bersama Kak Leen hari isnin.

Thanks sist for the lovely moment!

No comments: