Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Sunday, November 09, 2014

Sepetang Bersama Callione Cosmetic & Izreen Azminda


Tarikh: 18 October 2014
Tempat: Hotel Royal, KL.

Event `Sepetang bersama Callione Cosmetic & Izreen Azminda` ni sebenarnya event untuk memperkenalkan duta Callione Cosmetic iaitu Izreen Azminda (heroin KTAR).

Kitorang berbesar hati dapat join event tu, terima kasih pada Kak Aiyu yang juga merupakan MD Callione Cosmetic. Dapatlah jumpa bertentangan mata dengan Founder Callione Cosmetic, Pn. Zaiton Omar & aktres comel Izreen Azminda yang dilantik sebagai duta dengan rasminya  pada majlis tersebut.




Yang seronoknya majlis ni bukan majlis perasmian yang formal. Banyak acara / games dianjurkan oleh team organizer untuk tetamu.

Antaranya persembahan nyanyian daripada Izreen, games, sessi selfie bersama Izreen dan macam macam lah! MC majlis pun best sangat kitorang sebagai tetamu memang terhibur dengan celoteh MC.

Tak kering gusi!

Qemmal bersama Pn.Aiyu & Pn.Zaiton. Dua dua cantik, al maklumlah pengasas dan pengguna Callione Cosmetic. :)



Salah satu games yang ada tempoh hari adalah acara makeup menggunakan BB Cream Callione, dan yang best nya Izreen selaku juri terhormat pilih Qemmal & partner sebagai pemenang. Terima kasih partner sebab make up saya cantik cantik!

 Hadiah yang dapat set penjagaan muka Callione tau! 

Tengok je hadiah qemmal terus senyum lebar. Suka sangat!


Macam biasa darling qemmal lah yang teman qemmal ke event tersebut. Oh ya, tema event tu 'Glamor in Red'. Tu yang majoriti pakai warna merah tu. hihi..



Event tu ada satu slot untuk selfie dengan Izreen, qemmal pun tak lepaskan peluang untuk selfie dengan mama cantik ni. By the way, kitorang ni sebaya tau! 

:)

Paling best adalah bila pergi event tangan kosong, balik penuh kiri kanan. Door gift aje dah macam macam. :)


Sekarang ni Callione dah jadi cinta hati ramai tau. Wabak Callione ni dah merebak sampai Singapore jugak!

Kalau korang nak cuba Callione Cosmetic boleh roger qemmal.

Wechat: qemmal

Kalau untuk orang Gombak/Nilai/Bangi/Putrajaya boleh set masa & tempat untuk COD.

So, apa lagi?
:)


No comments: