Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Wednesday, November 04, 2009

Terima kasih sayang.


Jiwaku halus, hatiku sensitif.

Suka berangan-angan.

Selalu angankan mempunyai teman yang romantik.

Selalu angankan punya teman sensitif keadaan sekitar.


Ingin punya pasangan berjiwa seni.

Punya bakat buat lagu untukku.

Punya bakat untuk petik gitar buatku.

Tapi itu bukan ciri2 utama.

Cuma sampingan sahaja.


Setiap kita mesti ada ciri2 pasangan yang kita mahukan.

Itu namanya angan-angan.

Jarang sekali angan-angan jadi kenyataan.


Tidak, bukan mengeluh.

Malah ingin berterima kasih.


Bersyukur punya insan yang mahu menyayangi.

Bersyukur punya insan yang sudi menemani.

Bersyukur punya dia yang tidak letih melayani.

Bersyukur punya dia.


Terima kasih sayang.

Sanggup dengar jerit pekik tangisku.

Suka lihat senyum tawaku.

Sudi teman kala pasang surutku.


Aku juga bukan sempurna.

Aku juga bukan sempurna.


Terima kasih sayang.

Atas segala-galanya.

4 comments:

cHeRyNa PiReS said...

kak sha pon suka berangan, sayang. there's nothing wrong with that.
it'll make us more motivated.

and baru tersedar dah miss BANYAK entry! my blog list is not working for this blog. dah penat try.

takpe...kak sha akan komen yang tak sempat tu jugak ye! sorrrrriiiii....

.mS.hUnNy. said...

ada kalanya hati terdetik untuk mengimbas kembali dan menghargai apa yang dianugerahkan kpd kita..

betul x?

hey dear, i know qemm bukanlah seorang yg lemah.qemmal kuat kan?
compared to me yang mmglah terlalu byk dugaan hidup..rasanya qemmal lagi bertuah..

Ideologi Hidayah said...

setiap manusia selalu angankan yg indah2.. terutama dalam cinta.. maybe sbb kita terpengaruh dgn watak2 dalam tv atau dalam novel yg kita baca..

Kalau lelaki.. msti kacak.. ada kedudukan dalam kerjaya.. romantik.. sanggup lakukan apa saja untuk kekasihnya.. setia walau di goda oleh perempuan yg seksi & cantik..

Yang perempuan pula.. msti cantik paras rupa..lemah lembut.. jual mahal dalam cinta.. tidak goyah walau digoda lelaki kacak & macam2 lagi..

Tapi hakikat kehidupan.. sebenarnya tak macam tue.. & realiti tu la sebenarnya yg buat hidup kita indah.. kalau dapat yg terlalu sempurna.. nnti x der apa yg nak dijadikan cerita.. hehe..

Cik Qemm said...

kak sha,
hehe thanks!
kak sha punye cite sume best2 :D

miey,
hmm in what aspect miey rasa qemmal lg bertuah?qemmal rasa kite semua ada kelebihan dan kekurangan masing2.senang nak cakap kita byk dugaan, tp mane kita tahu orang lain dugaan tak seberapa?

dayah,
betul3 itu yg aku nak ekspreskan kt sini.tp yg pasti,kita kena bersyukur pada DIA.