Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Friday, September 18, 2009

Balik raya sepatutnya gembira..

Tapi saya rasa kosong.
.
Perjalanan balik 5 jam Kelantan dari Penang semalam terasa sangat la singkat.
Bak lagu Sudirman, 'Perjalanan jauh tak ku rasa'.
Walau hanya berdua dengan Shasha, sembang punya sembang dah sampai Kelantan pun.
.
Berita terkini dari Gombak, maghrib semalam abah masih sakit lagi.
Untuk lebih detail tentang abah masuk wad, ada di blog Adik. (link)
Sayu baca blog Adik.
Air mata memang dah tak tertahan.
.
Saya nak balik Gombak, tapi abah kata stay dulu kat Kelantan,
raya pertama baru balik Gombak.
Kalau ikutkan hati hari ni jugak saya nak balik.
Takpe la, ikut saja cakap abah.
Mintak2 tiket ke KL ada nanti.
.
Macam mana la agaknya pagi raya tanpa parents dan adik2.
Apa2 pun semoga abah cepat sembuh.
Terima kasih kepada kawan2 yang mendoakan kesejahteraan keluarga saya.
.
p/s: lepas raya nenek pulak kena buat operation yang memakan kos rm15k. untuk lebih cerita tentang nenek, ada di blog ciksu (link)

2 comments:

Full Name: Nas Adora Mohd Dan said...

Aku akan doakan semoga ayah kau cepat sembuh...aku fhm perasaan kau...

WNA said...

dora,
thanks friend!