Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Tuesday, August 11, 2009

Satu 50sen!

Saje nak share coklat favourite mase kecik.

Qemmal suka coklat ni sebab warna warni.

Dulu2 kalau beli nak pilih coklat pun lama!

Nak warna yang best2, padahal rasa sama.

:)

.

Hari tu jalan2 kat jusco jumpa satu booth jual coklat ni.


Banyak warna kuning kat bunge ni.

Ada satu lagi corak kan coklat ni?

Tak silap yang macam nombor 8 tu.

.

Kadang2 tu makan coklat konon2 macam makan ubat.

Kan bentuk nye comel2 macam ubat gitu.

Drama sungguh! hehe..


Harga satu 50sen.

Kat tempat lain tak tau la berapa ni sepapan.

.

Off dulu, daa~

:)

6 comments:

noor afzan said...

dulupun ske cekelat nih..
comel..
budak2 mmg suke tgk appearance kan~
haha~

Monkey D Luffy said...

zaman aku harga dua posen je

Ideologi Hidayah said...

ingt x.. choc ni ada lagi satu packaging.. yg kalau dah abis makan.. kita boleh buat topeng ala2 zorro tue.. letak kat mata.. pasang getah kiri kanan.. haha..!

Cik Qemm said...

afzan,
haha tula tgk appearance dulu baru beli.hihi

luffy,
memang dulu 20sen je,skang ni je 50sen.haish~

dayah,
a'a yg bentuk 8 tu la kan.hihi

-Misztake- said...

pernah beli coklat camni tapi dalam bekas..
harga dia 20 sen.. tapi kuantiti dia tak sampai separuh bekas pun..

Cik Qemm said...

mistake,
dlm bekas?owh tak terimagine :P