Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Friday, July 24, 2009

Saya rasa..

..saya tak perlu baju raya tahun ni.
.
Tahun lepas saya ada 3 pasang baju raya.
Ketiga-tiga pasang baju raya tu saya pakai tak sampai 3 kali.
.
Sekali di hari raya.
Kali kedua di majlis kenduri kahwin.
Kali ketiga (kalau ada) tidak pasti.
.
Jadi ketiga-tiga pasang baju itu ada dalam almari.
Mujur saiz badan tidak berubah maka masih elok la di badan saya.
.
1. Adakah perlu saya beli baju baru?
2. Apa kata orang lain,
kalau saya pakai baju raya tahun lepas di hari raya akan datang?
3. Saya rasa saya tak perlu baju baru,
tapi keinginan baju baru itu ada, macam mana ni?
4. Atau saya pinjam sahaja butik kawan2 untuk berhari raya (lol)?
.
Persoalan2 di atas akan terjawab di hari raya nanti. Nantikan~
.
Tak sampai sebulan ramadhan akan tiba.
Teringin nak buat kuih raya sendiri, tapi budget tidak ada. Sigh~

3 comments:

noor afzan said...

kite tunggu jawapannya raya nanti..
haa~
beli je la satu helai kalau tringin..
boleh pakai gi kenduri kawen next year lak..
ehehe~

.mS.hUnNy. said...

kite pun xde baju raye lagik
=(

..
.
teringin jgk nak wat biskut raye,tp xreti wat ah..

Cik Qemm said...

afzan,
hehe beli satu je kan?
cdgn yg baik :D

miey,
ala miey tape,ley mintak sponsor.kite tade sape nk sponsor
:(