Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Monday, July 13, 2009

Khaleel Kedai Mamak

Minggu lepas buntu nak makan malam kat mana.

Hari2 makan kat luar sampai semua kedai dah diteroka.

.

Jadi saya, Yana dan Pumpkin ke Restoran Khaleel.

Kalau kat Penang ni ada beberapa cawangan Khaleel.

Tapi yang kami pergi adalah Khaleel yang boleh mengimbau kenangan lama.

.

Dulu2 masa tahun pertama, restoran ni la paling dekat dengan hostel.

Kalau sekarang dah banyak pilihan kedai makan melayu,

Marrybrown pun dah ada.

Dulu kami layan Khaleel je la hari2.

Sampai ane@waiter Khaleel bole cam kalau geng tak cukup.

.

Dulu2 seronok pergi Khaleel..

Nak makan tom yam pun kat situ.

Nak makan nasi goreng kampung pun kat situ.

Nak makan nasi kandar pun kat situ.

Nak makan chicken chop pun ada!

.

Dan yang paling best, sambil makan boleh cuci mata.

*agaknya sebab tu dulu mata tak gatal cam skang, hiks*

Boleh katakan tiap2 malam dinner kat situ.

.

Oh ya, berbalik kepada motif asal.

Saya bukan nak promosi Khaleel secara percuma,

cuma beberapa hari lepas semasa saya tapaw air,

saya dapat plastik cop Restoran Khalel!

Mungkin dah lama dah plastik ni wujud,

tapi sebab saya jarang sangat makan kat situ,

apatah lagi nak tapaw makanan.

Maka itulah pertama kali dapat plastik Khaleel.

.


Tat ta da da..

plastik cop Khaleel!

.

5 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

OOOO..
ada air ke dalam bungkusan plastik tuh..?
ingatkan plastik osi tepung gandum tuu..
adeh~

best tu ..
da ada plastik jenama sendiri..

WNA said...

afzan,
ade air la dlm plastik tu yang,ape tepung plak :P

Kapten Luffy said...

ko usha2 waiter dia ker?

haha

WNA said...

luffy,
usha free je, tak byr pun.lol.

cipanX said...

ingt tak dulu kena perli sbb kuar gi lepak khaleel kul3-4 pagi?

=cipanX=