Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Wednesday, July 01, 2009

Gatal mata.Mata gatal.Ke saya gatal?


Since last week mata ni asek la gatal.

Tapi selalu je mata saya cam tu.

.

Cik Yana dah bising2 suh pegy jumpa doktor mata.

Lecturer saya plak suruh beli Cetrizine kat farmasi.

Pumpkin tak habis-habis suruh letak eye-mo.

Saya iya kan jela semua, tapi satu action pun tak buat lagi.

.

Bangun pagi tadi mata saya merah lagi.

Mesti saya gosok masa tido, mana nak sedar.

.

Kadang-kadang rasa nak bukak mata dan cuci bersih2.

Mata, oh mata.

Saya sayang mata saya ni.

Tak mau la merah2 lagi ye.

Tak mau la gatal2 lagi ye.

Please.. 

:)

9 comments:

haja said...

saya dah ajak p klinik xmo..

ehsan said...

kalau gatal tu sebab alergik kot..
adik pun slalu makan budu,pastu gatal...
kurangkan la makan seafood dan ajinamoto ye...
my lovely sister..

Mommy Prince said...

hish pi ar klinik..
skang mcm2 penyakit tau.. dont be late...

adik kes resdung tu.. hehehe

Ideologi Hidayah said...

qemal..baik pegi je klinik.. maybe doktor tau kot puncanya.. lagi pun mata ni sensetif la.. kalau silap je.. makin teruk nnti.. haishhh

Afif said...

pesan afif.jangan gonyoh mata kalau gatal..

Cik Qemm said...

aja,
terima kasih ye nak teman saya :)

adik,
along tak mkn budu pun kat sini dik.

kakak,
nti i p klinik ye,insya-allah.

dayah,
ok2.insya-allah :D

fif,
kalau gtl nk wtpe kalau tak gonyoh fif?

XANABIOTICX said...

drink lots of water, don't rub your eyes.

Cik Qemm said...

xanabioticx,
ok dear.i will and i will not :)

Afif said...

garu..;P