Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Friday, June 19, 2009

Im back, home..

..tapi kali ni gombak hanya persinggahan cuma.
.
Esok saya dan ahli keluarga yang lain akan ke Johor.
Pentauliahan adik di Skudai.
.
Perjalanan balik gombak hari ini dirasakan sangat la panjang.
.
1. Pundi kencing saya penuh sejak di Bukit Merah lagi.
Masa tu jam belum pukul 7 pun.
Mana tak nya, sebelum naik bas lepak minum dengan Hajar.
Jam 9.12 malam baru bas berhenti di Behrang.
Lama gile pundi saya senak. 2 jam ++!
Tak baik untuk kesihatan betul.
Jangan tiru aksi ini ya kawan2.
.
2. Saya satu bas dengan anak2 kecil.
Kejap gelak tawa, kejap tangis hiba.
Macam2 pitch suara ada. Sabar je la.
Mujur saya duduk di hadapan, mereka pula di belakang.
Tak boleh nak buat apa, kata pun budak2.
Berkecuali.
.
3. Boleh pulak ada sorang mamat ni karaoke kuat2.
Sumbat earfon dalam telinga agaknya.
Sampai tak sedar dah entertain satu bas.
Tak tahan dengan nyanyian dia, saya bagi satu jelingan manja.
Nasib lah awek sebelah dia sound dan dia senyap.
.
Banyak orang, banyak ragam.
Saya pun dah mengantok, izin saya undur diri dulu.
Esok pagi akan ke selatan.
Kacau orang2 di sana pula.
.
Johor, here I come..

11 comments:

zafi said...

awat tak acri bilik air??? heheheheheh

haja said...

seksa la pundi kencing kamu
nasib baik bas berhenti
jika tidak kamu kena praktikkan apa yang saya cakap..haha
saya nak ikut blk johor boleh????
wargh...so jeles!

Anonymous said...

NASIB BEK PUNDI KENCING TU XDE SUARA KALO X SATU BAS DENGAR,HEHE

fana said...

hye
thanx for dropping by..
btw, johor kt mane...

paLie said...

lawak seyh post ko ney.
lame gk xblk johor ney. huhh.
bli murtabak weyh. besaa gaban woo.

Cik Qemm said...

zafi,
en.Zafi,dalam bus di malaysia sekarang tak ada bilik air.zaman kecil2 dulu ada,tapi sekarang sudah dilupuskan agaknya :(

haja,
tula seksa pundi kencing saya tempoh hari.

saya dah pulang dari johor.pengalaman singkat tapi seronok!

anonymous,
tulah,kalau tak saya yang malu :P

Cik Qemm said...

fana,
saya ke UTM skudai :)

palie,
aku tak jmpe murtabak besau pun?aku tak jalan2 pun,duk dlm UTM ke :(

wawa said...

wan....
jmp azidy,intan n cepoi kat johor kan???
hehehe...

Cik Qemm said...

wawa,
aih cepat tersebar yek.akan dicerita kemudian hari ye :D

wawa said...

hahahah...mesti la...=P

Cik Qemm said...

wawa,
:D