Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Saturday, May 16, 2009

Trend datang lagi!

Tajuk entri macam iklan chocolate ding dang masa kecik2 dulu plak.
Tora datang lagi!
Hehehe..
.
Trend yang saya nak bincangkan ni masih belum meluas lagi,
tapi mungkin akan dipraktikkan oleh rakyat malaysia lepas dengar khabar ni...
.
.
Kes selesema ni sangat membimbangkan.
Dah la saya ni asek la selsema je kejenye.
Sampai lebam muka kalau selsema tuh.
Tapi comel tetap maintain ek.
Hehehe perasan sat..
.
So memandangkan masalah selesema yang popular di AS ni dah menular ke Malaysia,
apa kata kita ramai2 jayakan trend pakai topeng muka.
(Sebenarnye nak pakai sorang2 segan, jadi ajak la ramai2.Haha ada ke patut)
Takut plak orang kata mangsa fesyen.
(Ada kena mengena ke?).
.
Suatu masa dulu, ada kan trend pakai topeng ni beramai2?
Kalau tak silap masa Malaysia diserang jerebu.
.
Ni lagi contoh topeng. Sape nak bukak bisnes topeng comel2?
Pasaran tengah baik skang ni. Hehe..
.
Macam ni kreatif jugak kan.
Kirenye kalau pakai topeng macam ni tersembunyi la senyuman raga nanti :P
.
Okies, sekian dari saya hari ini.
Selamat berhujung minggu!

4 comments:

xanabioticx said...

ramai2 beli topeng, then lukis corak cantik2. :))

Cik Qemm said...

tula.segan nak pakai sorang2.huhu

honey lemon said...

saya dah beli satu...hehe

Cik Qemm said...

saya pun!*sambil angkat tgn*
pakai in public je belum.
ngee~