Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Saturday, May 23, 2009

Saya comel.


The Rules : 

.

1. Copy badge “2009 Cute’s 3logger Award” untuk diletakkan di blog anda.

.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

.

Okay, ada dua blogger bagi award ini kat saya.

Kedua2 nya adalah rakan sekolah saya di Teknik Cheras kira2 7 tahun yang lepas.

Budak2 comot ini meningkat dewasa dan skarang dah jadi wanita berkerjaya yang ayu.

Mereka adalah:

Meza & Zeze.

Muah2 for both!

.

.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

.

a. Saya masih belajar.

b. Suka mengambil gambar apa sahaja, tapi tidak ada kamera.

c. Siapa2 nak hadiah kan kamera pada saya, silakan.

d. Saya selalu selesema. 

e. Tapi  kadang2 selesema saya hilang bila saya distracted.

f. Contohnya bila selesema, kawan2 bawa karaoke, selesema hilang.

g. Atau, teman lelaki bawa menonton wayang.

h. Kesimpulannya, selesema saya ngada2, abaikan.

i. Saya suka makan, tapi makanan saya  selalu tak habis.

j. Sekarang perut saya akan memberontak kalau saya makan berlebihan. Jahat!

.

Langkah seterusnya, saya skip.haha. Sekian , terima kasih.

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog.

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan.

“anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda”

2 comments:

-WaN- said...

selsema ilang lepas karaoke?
itu namanye demam karaoke..
same gak kalo demam rindu,akan ilang bile dah jumpe .... :D

WNA said...

wan,
erk!
macam tu ke.
tapi saya selalu selesema.takkan selalu rindu karaoke?
haha