Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Wednesday, May 27, 2009

Man Utd vs Barcelona.


Kalau lah tak silap saya, kejap lagi ada game Man Utd vs Barcelona kan?
Tapi yang pasti nya, saya spot fan Man Utd di midvalley.
Meliar mata saya cari orang pakai baju Man Utd.
.
Saya ada bukti bergambar, nak tengok?
Tapi tak banyak la dapat, sebab dah separuh hari baru terkedek2 nak snap fan Man Utd ni.
.

Antara yang sempat saya snap.

Mintak maaf la saya curi2 amik gambar kalian.
.

Tengok, siap ada baby Rooney lagi!

Chumel.

.

Saya dah pakai baju Man Utd semalam.

Hehe..

.

p/s: Pumpkin masih bersedih. :(

6 comments:

santi said...

huhuhu..
tulah pasal, i baru nk membuat pumpkin u sakit ati sbb kalah tp memandangkan die tgh bersedih n i baik hati, i tahan diri kali ni ;))

to all manU fan yg bace blog qemm ni, tahniah coz kalah ek *wink*

haja said...

haha...saya sangat happy untuk kemenangan ini. hero hati saya ada di barca dan pasti dia bersungguh2 kalahkan manU sbb manU dah kalahkan pasukan lama dia.ekekeke...

untuk encik labu kamu:
takziah ye. saya nak msg takziah pada kamu. tapi saya masih x sampai hati mengenangkan kamu baru kehilangan lappy tersayang. jumpe kamu pada minggi hadapan. kite enjoy bersama-sama.

untuk cik labu:
pastikan tiada "partner in-crime" for this coming tour. hehe.. see ya next monday!

paLie said...

.........

WNA said...

santi & hajar,

hehe korg ni baik ati la.kalau pumpkin saye die main serang je kan2.

palie,

tidak dpt berkata apa2?

paLie said...

post ney agk sensitip ntuk aku biler aku terbace dikala pagi td.
sbb tuh aku tak dpt nak tulis aper2.
isk2.

WNA said...

palie,
oh-ho.yela saye memahami.ehehe..

skang chill da kan.