Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Tuesday, May 12, 2009

Jijah dah kawin!

Jijah sudah pun menjadi isteri Rafeeq hujung minggu lalu.

Maaf Jijah, saya tidak dapat memeriahkan kenduri kamu.

Hanya dapat doakan kebahagiaan kamu dari jauh.

Selamat Pengantin Baru, Jijah.

Semoga kekal ke akhir hayat ye sayang!

.


Jijah dengan tema hijau, pengapit nye adalah Cik Susie yang dearie.

Manis kamu ya!

Lepas ni giliran pengapit pula ke?

Hehe..

.


Sebilangan kawan yang hadir pada kenduri Jijah.

Terima kasih En.Palie, kerana amik gambar banyak2.

Saya cukup berpuas hati dengan khidmat kamu.

Hehe. Makan kan untuk aku tak?

Ke tapaw kan?

:P

.

4 comments:

paLie said...

aku mkn utk aku jer larr...
ko pny aku xsempat mkn...
hahaha~

Cik Qemm said...

tak sempat ker~

aritu beriya2 nak makan kan utk aku,tak sempat ek. ke ko duk ngayat sape ni.ahahhaa~

paLie said...

ngayat sape haa??
sy tidak dibenarkan mmbuat perkara2 sebegitu.
org jauh sudah brpesan.
hehh~

Cik Qemm said...

hehe kidding la.oo calon yang bagus ni.cm ni la kawan aku.setia pada yang satu.bravo2!