Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Tuesday, May 26, 2009

Dikir oh dikir.

Saya search video dikir barat kt youtube.


Tetibe rindu dikir barat plak pagi2 ni.


Yela dulu masa sekolah2 gila dikir barat.


Sampai luka buku lali ralik duk dikir.


.


Jumpa la macam2 lagu dikir barat.


Rupenye banyak lagu2 orang pantai timur ni kat youtube ye.


Youtube ni macam2 ada la.


.


Ni qemmal share satu lagu dari Adik Wani ek.


Banyak gak lagu minah ni.


Tak tau la skang umur brape ni.


Layanz..


.





.

Di celahan orang melayan lagu pop, indie dan macam2,

qemmal plak rindu kat dikir barat.

Adoi~


3 comments:

XANABIOTICX said...

saya pon suka dikir barat. ;)

Pocket said...

peh!! dikir barat dikala begini:)
nanti pocket download dulu vdo tu,
comp tak der speaker, tak leh nak dgr munyik.

tp dikir barat besh appaaa...
sesekali makan rendang tok drpd tetiap hari McD amat lah sihat :D

Cik Qemm said...

xanabioticx,
suke eh,geng la!

pocket,
hehe tula dikala org lain indie,saya rindu dikir. btl3, tapi tanak rendang tok,nak nasi kerabu.hehe..