Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Saturday, May 23, 2009

Budak-budak.

Intro :

Abah saya adalah anak sulong dalam keluarga.

Ada 6 adik beradik.

Semuanya menetap di Selangor/KL.

.

3 adik-beradik yg atas mempunyai anak yg sudah belia remaja.

Manakala 3 yang bongsu masih membina keluarga.

Jadinya, adik2 sedara saya yang kecil2 agak ramai la jugak.

.

Badan cerita:

Adik bongsu abah melahirkan baby ke-3 baru2 ini.

Jadi kami ke rumah adik bongsu abah mlm tadi.

Nak tengok si kecil.

Kebetulan nenek dan atok dari kampung juga ada di sana.

Panjang cerita, sampai lewat malam kami di sana.

.


.

Ini lah si kecil. Baby boy.

Nama diberi, Mohd Namrul Aweera (tidak pasti ejaan nama).

Dengar cerita daripada adik, ayahanda si kecil minat Aweera (OIAM).

Ntah betul ntah tidak, tapi ada relevan nya.

(musim OIAM kan baru lepas)

.

Ini kakak si kecil.

Putri nama nya.

Aktif, tak boleh duduk diam.

Tapi saya suka layan budak ni.

Camwhore pulak tu.

Tapi saya suka jugak ambil gambar dia.

Boleh jadi artis ni!

.


Abang sulong, Putra.

Lebih berhemah, dia pun dah bersekolah.

Aktif tapi lebih mendengar kata.

.

Apa-apa pun, saya suka lain mereka2.

Ada 6 lagi adik sedara yang kecil2.

Harap dapat jumpa semua sepanjang saya di rumah ni.

:)

.

4 comments:

haja said...

awak xtau atau lupe..
di penang pun de sorang budak chummel yang awk dah tinggalkan
kesian dia..
tgk2 dah mlm2 pun dia masih main
sorang2 je die minggu ni

Cik Qemm said...

ahaha,
a'a yang kat penang saye tinggal kejap.tak lame pun.
jage diri ya.
:D

Pocket said...

wah, congrats on the new family member, (tlg ucap kan kat mak nyer skali)

ramai anak menakan ni besh kan,
meriah jer rasenyer.
cuti cuti mesti riuh rendah kan:)

Cik Qemm said...

pocket,
hehe tq :D

ni adik2 sdare,yg best nye time raye la.memang riuh rendah rumah papan atok.
:P