Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Monday, May 25, 2009

Bila 3 dara manis bertemu..

Kasi la 24 jam pun tak cukup.

Ini kan pulak pertemuan 2 jam,

mana cukup?

Memang rasa berat je bontot nak bangun.

.

Beberapa jam yang lepas saya jumpe dengan 2 besties.

Dilah & Susie.

Mulanya tak tahu nak ke mana.

Nak lepak2 tukar cerita je pun.

Lame tak jumpe kan.

At last Susie bawak ke Pappa Rich kat Setapak.

.

Lama saya tinggalkan KL rupenya,

banyak kawasan perniagaan baru yang saya tak tahu.

.



Susie & Dilah bergedik santai depan PappaRich.


Gambar gelap sikit, eh gelap banyak.


.



Bergedik santai dalam PappaRich pulak.


Susah nak dapat gambar Susie yang still.


Asyik gelak je keje nye.


Susie yang bertopi, manakala dilah yang satu lagi.


.


Kami lepak minum, sambil2 cubit roti,


dan bercerita hal masing2.


2 jam lepak bersama macam2 kami cerita.


Kalau boleh nak extand masa,


tapi abah&mama dah pesan jangan balik lambat.


.


Saya punya air, soya cincau dengan gula melaka.
Soya ni die wat macam ice blended.
Sedap!

.


PappaCharm, Dilah order.

Pahit.
.

Milo Dinosaur.
Kepunyaan Susie.
Saya suka, boleh buat kat rumah ni!
.
Dara manis bergedik santai sebelum pulang ke rumah masing2.
Insyaallah kita ngedate lagi ya!
Tak puas hanya 2 jam.

.
Muah3!

3 comments:

Arin Mansor said...

Milo Dinasour.jebon suka jugak..tp kalau buat kat rumah mcm tu..saya akan bebel..hua3..

Arin Mansor said...

sis..u look mature lahh..hahaha.. no more baby face :P

WNA said...

hehe manisss..tp skali skala ok la. :)

erk mature?ade la baby face lg,mane ilang lg.hehe..