Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Tuesday, April 21, 2009

Tips berjimat!

.

Tips jimat ini hanya sah untuk sesiapa yang berada di PENANG ye!

Kenapa Penang sahaja?

Sebab di Penang ada Sunshine supermarket.

Saya bukan nak promote Sunshine, tapi saya nak kongsi tips jimat untuk sesiapa yang gemar menonton wayang.

.

Kamu kamu di Penang & gemar menonton wayang,

saya sarankan buat lah kad ahli Sunshine.

Itu pun kalau mahu berjimat.

.

Ini kad Santi.

.

Kenapa ya kalau ada kad ahli?

Sebab kamu boleh mendapat privilege buy 1 ticket, get 1 ticket for free! kalau kamu menonton di Prangin Mall.

Jimat bukan?

Eh, macam promote Cathay Cineplex la pulak!

Betul, saya tak tipu.

Sebab saya dah menggunakan privilege tu.

............................................................................................

.

Di bawah ni gambar saya sewaktu minum2 dengan Pumpkin.

Lame tak letak gambar Pumpkin.

Lokasi : Georgetown White Coffee, bangunan Komtar.

.

Soya + gula melaka. Pumpkin punya minuman.
.
.
Pumpkin di celahan gelas minuman saya, bulat!
.
.

Coffee, saya yang punya.

.

Heroin buat bentuk LOVE, kamu nampak tak?

.......................................................................................................

2 comments:

MOLY said...

bagusnya
beli 1 percuma satu
sangat jimat !!!

WNA said...

aa jimat kan.kt kl takde ni.hehe