Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Friday, April 24, 2009

Kosong maseh ada..

Ada yang bertanya, apa yang kosong?

*Gulp* Tak tau nak jawab.

Ntah apa yang kosong, saya sendiri tak tahu.

Tak tahu nak bercerita.

.

Yang pastinya, meja saya pun kosong. Hehe..

Plastik yang membaluti meja belajar saya haru-biru.

Jadi saya alaskan dengan sesuatu yang lebih menarik.

Kalendar tahun lalu saya jumpa dan tampal di meja.

.

Meja tidak kosong lagi.

Nampak lebih bernyawa. Hehe..

.

Ini part of kalendar, bulan April.

Saja zoom, ada nama pumpkin kat situ. 

.

Tak kosong lagi meja saya kan?

Berwarna-warni lagi tu. Huhu..

.

p/s: Jeles dengan kakak yang dapat pergi minggu setiausaha. Tetibe nak jadi setiausaha jugak. Bole ke?

6 comments:

paLie said...

kosong..kosong..kosong...
haihhh...

Cik Qemm said...

sukati aku lah!

Cik Qemm said...

eh ko da de blog ke?kasi tau akku kalau da publish ek

paLie said...

blog?? kalu aku rajin aku wat lar..hehe

Lily.Lulu said...

penuh meja dengan calendar
colourful !!
:)

Cik Qemm said...

palie,
ala wt la.nk tgk pe ko nk tulish.hehe

kak lily,
thanks :D