Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Friday, February 13, 2009

No pets allowed


Saya rasa kalau kamu nampak sign ini mesti kamu faham kan.

Maksudnya tak boleh bawa binatang peliharaan.

Tapi selalunya gambar pada sign2 sebegini selalunya gambar anjing,

kucing boleh bawa la kot :P

Apa-apa aje lah!

Apa yang saya nak ceritakan kat sini adalah,

saya geram dengan jiran saya yang tak reti bahasa.

tak silap saya setiap lif ada sign macam kat atas tu.

Tapi still ada jugak yang bawak doggie.

Yang geram nya doggie jiran saya tu selalu menyalak.

Mengganggu ketenteraman oke!

Kalau nak bela, suh die diam2 atau pun tak payah bukak pintu rumah.

Ni buat saya terkejut je bila keluar lif.

Ada sekali tu ade pulak doggie shit depan rumah saya.

Memang hangin sampai saya pegy ngadu kat pacik yang jage tuh.

Susah duduk ngan orang tak faham bahasa ni.

haish~

No comments: