Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Sunday, January 25, 2009

Tini&Tinot II

Dulu mase Pumpkin cerita die sedih masa hamster die mati,

I gelak kan die. Tak tau knape rasa lucu.

.

Hari ni, I pulak sedih.

Nak tau kenapa? 

Tinot mati.Waaa..

Baru faham kenapa Pumpkin sedih kalau hamster die mati.

.

I baru sampai KL malam tadi, bawak Tini&Tinot dari Penang naik bus.

Sampai rumah tengok Tinot asyik tido je.

Kalau kejut pun dia tido balik. 

Then bangun je pagi ni tengok die dah tido terus.

.

Rasa ralat sangat Tinot mati.

Punca kematian tak dapat dikenalpasti.

Tapi semalam Tinot tak makan sangat.

Baru je pass diorang kat tuan baru, jadi macam ni plak.

Dah hampir sebulan bela Tini&Tinot.

Tu rasa ralat sangat bila die dah mati.

.

Sedih :(

Ok la, nak siap2 keluar.

Ada dates dengan girlfriends.

4 comments:

~BEE~ said...

Hi qemmal...sabar ye..nanti beli tinot yang baru...

its ok x dapat jumpe, maybe next time..

purplechoc said...

tu la kena ganti baru la tuh :(

tajudin said...

sori purplechoc, ni sajak ke citer ye...rhyme sajak tu macam ada sikit-sikit.

purplechoc said...

aish,ade ryhme sajak ke.ni cerita ni.spontan nye tulis.
:D