Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Wednesday, August 27, 2008

Semalam cuti umum


Tak pasal2 smalam cuti.
Sebab election kt seberang.
Walau tak terasa bahang election di pulau ini,
merasa la kami cuti mengejut.

Saya pula,even dah tau cuti,
tetap menjenguk kalau2 ada kelas.
School sunyi sepi.
Dah kata cuti.

Apa lagi,
bersama-sama rakan taulan kami menghiburkan diri.

Kami menonton Wall-E.

Cerita yang banyak pengajaran pada manusia.
Jgn la malas-malas nanti jadi gemok mcm semua manusia dlm cite ni.

Sudah berhibur, kami shopping groceries pula. Lokasi shopping : tesco.

kami riang ria di Tesco. Yana tiada dlm gmbr ini. Beliau snap gmbr.
Sekian, muah!
p/s : kadang-kadang kita rasa dunia tidak adil. Kenapa orang lain boleh dapat kesenangan tanpa perlu berusaha kuat walhal kita tidak. dan kenapa kita sering diuji dengan pelbagai dugaan hebat. Tapi di sebalik kesusahan yg mendatang, ingat lah, Allah tidak akan memberi dugaan yg maha hebat kepada umat yg dirasakan tidak mampu menangani nya.

3 comments:

13may said...

nak adiL???

Jom kita sokong PKR :D

hyfa hasan said...

hehee..
best ar dpt cuti..
emm..
sgt best kan wallE..

lily.lulu said...

selamat berpuasa qem !
:)