Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Monday, June 30, 2008

Sepi.

Filem yang best!
Rasa nak tengok lagi je tapi ngan sape ek?
Saya suka Aflin.
Saya suka Vee.
Saya suka Pierre.
Saya suka nasha.
Saya suka Sein.
aik, mcm sume je suka.
Tapi cite ni best la!
.
Tapi macam tak puas gak sebab masuk lambat 5 minit cmtuh.
So ada la scene yang tak dapat tengok. :(

Part yang qemmal suka.. Erm..Erm..Erm.. Sume pun suka! Adeh.

Boleh la beli dvd pulak layan kat rumah. Hehe.. Kawan-kawan, pegy la tengok sepi!



4 comments:

~BEE~ said...

waaa...nak tgk citer ni tp myB tanak tgk..dia xsuka tgk movie melayu katanye..waaa...nak tgk gak..klu qemmal kat kl akak dah bawak dah...

Dayu said...

best kan citer sepi tu..
mmg rugi sape tak tengok..ada pembaharuan untuk citer melayu

tapi sayang pengarahnya bukan org melayu dan bukan org tempatan...

lantak..asal berbaloi kuar duit..

Lily.Lulu. said...

suka tgk part adamm ..
bess ;)

purplechoc said...

hehe part adam memang sgt2 besh!

suke jugak!