Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Sunday, April 13, 2008

good day~

Mr.Pumpkin mengadakan sessi lawatan ke KL sabtu lalu.
dan seperti biasa sayalah tourist guide nya :)
Aktiviti lawatan seperti biasa, ada acara jalan2, makan2 dan menonton wayang.
haha sungguh tipikal.
Tapi kami enjoy dengan rutin itu :)
dia bulat & saya, err.. juga bulat.
kami ala-ala model

ini sessi makan2 kali ke-2.
Pictures di sessi makan2 pertama tidak saya save.
Sungguh kecewa. Kelalaian sendiri.
Mungkin juga saya lapar, snap2 gambar tapi lupa nak save.


kiri saya punya, kanan Pumpkin punya.

Kami tonton 27 dresses, cerita yang saya mahu tengok dari bulan 1!
Terima Kasih Mr.Pumpkin kerana sudi membuat lawatan kerap kali ke KL.
Really appreciate it!

Oh ya, birthday Mr.Pumpkin lagi 2 minggu tapi hadiah sudah setel !
Saya tidak lagi runsing, yeay!

Saya ke birthday party cousin sejurus selepas lawatan Mr.Pumpkin.
Ingat boley jumpa Hariz, demam plak dah. Isk, auntie rindu kamu!

3 comments:

.mS.hUnNy. said...

wohh..anda dating yer..

kami pun dating jugak..
=p

menghabiskan ms 12 jam bersama2..xpenah lg sebelum ini sejak dok KL nih..kami jg telah memenatkan diri dgn membuat lawatan ke pc fair..

=D

WNA said...

kamu hari2 dating.hehe..

erm pd mulanya nk ke pc fair jugak,dah book tiket muvie pun.
tapi mcm sendat je klcc tuh.so berubah haluan :P

.mS.hUnNy. said...

bukan tiap2 ari jgk laa..
just bought sikit jer brg kt sane..
=d