Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Monday, April 07, 2008

G.D.O

hari-hari minggu saya kebelakangan ini sibuk.
(sebenarnya saya yang menyibukkan diri)
supaya masa cepat berjalan dan april berakhir dengan gembiranya!
.
jarang sekali saya dapat memanjakan diri dengan aktiviti rehat-tido-makan.
rindu pula saya dengan detik-detik itu.
.
sabtu lepas saya bergelak ketawa dengan girlfriends.
GIRLS DAY OUT!
cik wa & cik apeq
kami berjalan beberapa pusingan di midvalley tanpa arah tuju.
sebab tujuan kami mahu bertemu mata sesama sendiri.
.
kami mendapat jam tangan tajaan cik wa.
kanan tangan saya, yang kiri itu apeq.
terima kasih dear~
.
oh ya, saya ada berhajat untuk melangkah ke 'career fair'.
tapi manusia sangat la ramai sehingga saya membatalkan niat murni itu.
jadi pusing punya pusing,
kami masuk ke restoran untuk makan.
senang cerita :)
kami(saya) memilih sushi king sebagai juadah makan tengahari.
.

ice lemon tea cik wa yang sampai 30 min selepas order.


muka bahagia sessi makan-makan


cik apeq yang semakin ayu


ini menu cik wa, piri-piri chicken. kami meneka apa kah itu piri-piri. akhirnya tiada jawapan.


ini cik apeq punya, blackpepper udon. sedap!


ini cik qem punya. sakana black pepper. juga sedap :)

jalan-jalan arah tuju menghasilkan gambar di bawah. saya berbaju tebal. uniknya, saya hanya perlu memakai baju tersebut tanpa mengangkat dari tempat disangkut.

saya kempunan nak pakai baju ini, permohonan ke jepun telah ditolak.waa~~

ini disnap di oldtown pasar seni, mi kari yang sangat kaw. penat berjalan-jalan,kami duduk lagi :) tapi kali ini hanya cik qem & cik wa terlibat.

sekian coretan hari minggu.

mau baca version cik apeq? silalah lawat blog nya :)

6 comments:

Anonymous said...

nseb bek ko brpusing2 kt mid valley...
kalu ko brpusing2 di klcc msti ko trjmpe aku, itupon kalu ko brjln smbil melihat siling...

haaahaaaa~~

Pocket said...

MeeKari kat Kopitiam tu teramat kaw sangat sampai setakat ni sekali jer pocket makan.
kaw kaw sangat huhuuuuu

WNA said...

[palie]
huh,di klcc rupenye.
tp apsal kena tgk siling?
aku tgk rmbt ko yg berkilauan cukp ar.huhu

[pocket]
kaw kan.tapi sedapla :D
daripd yg cair je tak rase pape.

MOLY said...

lama nya nak dpt ice lemon tea .. 30 minit ??

aiyoh ..

kalo aaa ada kat situ, konpem dah menjerit mana air saya .....

:D

WNA said...

[lily]

hehe,sebenarnye ade alkisah.sushi king buat promo akan bg kupon rm5 untuk any order yg smpi lebih 20min.so kitorg tgu smpi 30min br pgl,lgpun da ade air green tea time tuh.

tp malangnye,manager die kate promo tu utk food je,drinkd takley.tipu betul.hangin jek~

.mS.hUnNy. said...

hhahhaha...tu ler, niat kurang baik tuh..
-niat nk dptkan kupon-
muahhahaa
=D