Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Monday, March 10, 2008

PRU12

ramai membicarakan pasal pru12.
pandangan masing2 tentang keputusan pru12,
semua ada pandangan tersendiri.
tp yang penting,
saya telah menjalankan hak saya sebagai pengundi.
.
entri saya kali ni bukan nak menyuarakan pendapat saya,
tapi nak berkongsi pengalaman saya pegy mengundi.
first time la kata kan.
hehe.
.
riang gembira saya melihat gelagat rakyat Malaysia dua hari lepas.
masing2 dengan bendera parti sokongan mereka.
saya keluar untuk mengundi sambil snap2 gambar.
abah dengan suka ria memberi peluang saya snap2..
.

ini tempat saya mengundi
.


saluran ke-4 !
.


ini bendera2 yang berkibar di junction rumah saya


p/s: mama pulang ke kampung sejurus selepas membuang undi. rumah sunyi..






4 comments:

reeF said...

qem.. best tak PKR dapat SELANGOR?
urm tak tahulah suke tau tak?
best tak?
aku agak pasti ko sokong PKR rite?
hehe
(undi adalah rahsie)

purplechoc said...

tak patut ko tanya soalan tuh tau.
erm PKR in selangor?
we'll see how.
ko balik la tgk how's gombak skang.hhuhu..

reeF said...

wow
nie yang rase nak balek nie
ngee:D

GOMBAK i'm coming!!

p/s= parit buntar dapat dekat PAS.lepas sehari dapat dekat pas counter trafic light terus dibuang..sekarang dekat parit buntar dah takde dah counter trafic light.. xsuke..xsuke..

purplechoc said...

eiks?
apsal p buang counter tuh?kan lg senang.haha..kite tgk ape lg yg kena buang :P