Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Thursday, March 27, 2008

mari mengenal senyuman!


suatu hari ketika asyik browsing,
saya terjumpa permainan kuiz 'spot the fake smile'.
saya cuba, nak tahu sejauh mana saya boleh mengenal senyuman pura-pura.
.
result saya 10 out of 20.
tak bagus kan?
tapi tu pun saya ikut suka hati.
saya rasa saya tak dapat spot senyuman pura-pura la.
tambah2 lagi orang yang baru saya kenal.
.
kawan-kawan bagaimana?
mahu cuba?

5 comments:

:FaMiEyiNLuRvE: said...

sudah try.
result 14/20
not bad la kan..so qemm jgn berpura2 wat fake smile okay!
hikss
=D

apple [soul]d out said...

susah la kenal fake ke x.
lain la if dh kenal lame kn?

paLie said...

tgk larr pic2 aku kt fs...
yg maner aku smile fake..hehehee~

purplechoc said...

[miey]

wah3,hebat(tepuk tangan).
qemmal jrg melemparkan senyuman pura-pura nieh.hehe :D

[apple]

susah kan?
kalau da lame knal tu ok la gak.
ni ntah sape2 jek :P

[palie]

ko nye pose kt fs tu ade pose senyum2 ke? aku tgk byk pose seksi jek.hehehe..

:FaMiEyiNLuRvE: said...

kite buley nampak la kalo org tu buat2 senyum.mcm senyum xikhlas gitew..

ala qemm, gurau jer.arinih da xley login friendster, da block blk.huhuuh
=(