Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Monday, February 18, 2008

Post untuk kak leen.



ini adalah kak leen.
sebelah kak leen itu adalah saya.
HI !
.
oh ya, ini bukan gambar terbaru kami.
gambar ini beberapa bulan yang lalu.
gambar terbaru tiada dengan saya.
.
tema post saya hari ini ialah...
TERIMA KASIH KAK LEEN !
.
5 sebab saya ingin berterima kasih:
.
1. Kak leen sudi menemani saya untuk menonton filem
yang dah lame saya nak tengok tapi baru semalam berkesempatan.
. CUCI .
ya, saya outdated.cerita tu memang da lame kat wayang,
tapi saya sangat determine ok!
yang penting, saya & kak leen ketawa
dengan happy nya tgk cerita itu.
.
2. Kak leen telah menghiburkan saya dengan mulut becok nya.
Kak leen memang seorang yang mempunyai
banyak cerita rapu.(bukan makanan rapu ya)
.
3. Saya mendapat cardigan baru dari Kak Leen.
Purple. Pilihan saya.
Orang bergaji besar memang pemurah. Hehehe..
.
4. Jauh journey Kak Leen dari rumahnya
untuk berhari mingu dengan saya.
.
5. Sebab Kak Leen tempat saya bercerita.
Suka lara saya ada dengan dia.
(saya rasa saya mempunyai banyak tempat mengadu domba)
Kak Leen salah satu drpdnya :)
.
TERIMA KASIH KAK LEEN !

p/s : kakak kt office saya panggil saya nurul la.hehe


No comments: