Pages

Mrs. Q @ Instagram :)

Wednesday, June 06, 2007

when kids show their love..

tiit..
bunyi 'short messaging system' dr handfon qemmal..

"11:49:26 am, 06.062007
Along hari bapa bila adik nak bagi hadiah

11:53:02 am, 06.062007

Hari ahad ni.Adik nak bagi hadiah ape?


12:03:45 am, 06.062007
Apa2 je tapi kalau takde bagi kad ucapan.adk dah buat dah kad."


sms from my decent youngest brother.
Wan Khairul Ehsan
He's 10years old, naive, cute and i love him.
Forget to mention, die also BULAT!
hahaha..
Talkative and sumtimes mls nk lyn soalan2 die.
Mama kate, qemmal lg talkative dr die,
so cant imagine how sbr my parents handle their kids.
Mama kate lagi, kalau tade adik mesti rumah ni sunyi.


adik saye seorang pengawas sekolah.
Setiap kali perhimpunan die akan bc ikrar.
saye dpt rasekan adik saye seorg yg skema semasa di sekolah.
dulu2,semasa sekolah rendah,saye juga seorg pengawas sekolah.
adakah itu bermakna saye juga skema?


adik membuat muke *cute tak jadi* di kala kak Santi meng'snap' gmbrnye.
kakaknye kiut tau!
ngee~~



2 comments:

nanana-ne said...

dulu mase kte fom 3 adek ko kecik je kan. diam je plak tu.

ari tu mase aku dtg umah ko mmg lain la die. dh besar n juga byk ckp.

ms skola dulu aku mmg rase pengawas skema badut. itu je nk gtau haha.

ngeee. selamat hari bape untuk semua bapa yg kenal siape anak mereka tidak termasuk bape yg haruan mkn anak. sgt benciii.

~purplechoc~ said...

mase kecik dulu die ade mslh nk meng'adapt'kan diri dgn kwn2 kakak die.skang over ramah plak aku rase.hikhik..

"ms skola dulu aku mmg rase pengawas skema badut. itu je nk gtau haha."
adakah ini ayat pemberitahuan aku juga penah skema?